Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Διευκρινήσεις από τον γνωστό αυτοδιοικητικό της Κομοτηνής


Δημοσιεύσαμε (http://tarodopakia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_16.html) την απάντηση γνωστού αυτοδιοικητικού της Κομοτηνής όπως και είχαμε υποχρέωση να πράξουμε. Σε κάθε άρθρο στα Ροδοπάκια καταβάλεται προσπάθεια και γίνεται έλεγχος ως προς την ορθότητα των γραφόμενων ώστε ακόμη και όταν η πολιτική κριτική είναι αυστηρή να μη θίγονται πρόσωπα και καταστάσεις. Αν όμως για οποιοδήποτε λόγο δημοσιευτεί κάποιο κείμενο που τυχόν περιέχει ανακρίβιες και λανθασμένες αναφορές (όπως και στην περίπτωση του άρθρου ΔΕΥΑΚ ΠΑΣΟΚ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ της 11ης Σεπτεμβρίου) δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να το αναγνωρίσουμε, να το διορθώσουμε δίνοντας τον λόγο στον θιγόμενο και φυσικά να ζητήσουμε συγνώμη αφού καμία κακή πρόθεση ποτέ δεν υπάρχει. Προπαγάνδα και συκοφαντίες στα Ροδοπάκια δεν θα βρείτε. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και όταν και εάν συμβούν τα διορθώνουμε αμέσως.

Ανταπάντηση του γνωστού αυτοδιοικητικού της Κομοτηνής:

Σας ευχαριστώ που τουλάχιστον σεβαστήκατε το απολύτως αυτονόητο, το δημοκρατικό μου δικαίωμα δηλαδή να απαντώ ως πολίτης σε ένα δημοσίευμα του μπλογκ σας που θεωρώ πως με θίγει. Θα ήθελα όμως να κάνω μία επισήμανση: στην απάντησή μου δεν αναφέρθηκα σε κάποια άλλη ιστοσελίδα ή σε άλλα ΜΜΕ προσωπικά αλλά ο σύνδεσμος που προστέθηκε στην απάντησή μου μπήκε από εσάς και όχι από εμένα. Δεν έχω σχέση ούτε με εσάς ούτε με άλλο μπλογκ και ΜΜΕ, σέβομαι τον ρόλο του Τύπου στην δημόσια ζωή του τόπου και πάντα είχα την δύναμη της άποψης σε φλέγοντα πολιτικά ζητήματα παρόλη την κομματική μου ταυτότητα η οποία είναι γνωστή σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια για λόγους ορθής χρήσης του διαδικτύου πρώτα ελέγχονται. Δεν λογοκρίνουμε απόψεις παρά απαγορεύουμε άσεμνες εκφράσεις, προβοκάτσια και προπαγάνδα. Κάποιος διαχειριστής θα ελέγξει το σχόλιό σας και θα δημοσιευτεί το συντομότερο.