Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Η απάντηση γνωστού αυτοδιοικητικού στα Ροδοπάκια για το άρθρο "ΔΕΥΑΚ - ΠΑΣΟΚ - ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ"


To άρθρο των προηγουμένων ημερών "ΔΕΥΑΚ - ΠΑΣΟΚ - ΗΛΕΚΤΡΟΣΟK" (http://tarodopakia.blogspot.gr/2013/09/blog-post_11.html) φαίνεται πως τελικά δημιούργησε πολύ περισσότερες αντιδράσεις από αυτές που αρχικά περιμέναμε. Ως εκ τούτου και όπως είμαστε υποχρεωμένοι δημοσιεύουμε απάντηση που πήραμε από γνωστό αυτοδιοικητικό πρόσωπο της πόλης.

Η απάντηση αυτούσια όπως την παραλάβαμε:


Αγαπητά Ροδοπάκια,

Επειδή θεωρώ κατά την γνώμη μου πως το κείμενο ΔΕΥΑΚ ΠΑΣΟΚ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ με "φωτογραφίζει" και επειδή τις τελευταίες ημέρες δέχομαι καταιγισμό τηλεφωνημάτων και μηνυμάτων από φίλους και γνωστούς που διαβάζοντάς το με ρωτούν αν πληρώνομαι με 2 ή 4 μισθούς έχω να σας ενημερώσω εν συντομία πως παρόλο που σέβομαι την ελευθερία του Τύπου και γενικότερα την ελευθερία της έκφρασης και δεν με ενοχλεί η όποια πολιτική επίθεση, με στενοχωρεί βαθύτατα όταν δέχομαι συκοφαντίες και αναίτιες προσωπικές επιθέσεις όπως η συκεκριμένη. Η πορεία μου στην κοινωνία της Κομοτηνής και η ενασχόλησή μου με την τοπική αυτοδιοίκηση ήταν τόσα χρόνια ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ και χωρίς φόβο και πάθος δίνω σε κάθε ενδιαφερόμενο τις φορολογικές μου δηλώσεις που περιέχουν τα πάντα και με πλήρη ειλικρίνια τόσα χρόνια.

Φυσικά και το κείμενό σας είναι γεμάτο ψεύδη και ανακρίβειες, ελπίζω από προχειρότητα του συγγραφέα σας κι όχι από κάποια σκοπιμότητα. Ολα όσα αναφέρετε περί πολλών μισθών γνωρίζει ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ πως έχουν πάψει να ισχύουν εδώ και 6 χρόνια ενώ κόπηκαν οριστηκά και αμετάκλητα με τον Καλλικράτη τα τελευταία 2 χρόνια. Οπότε απορώ πως εγώ θα μπορούσα να παίρνω 2 μισθούς όταν και ο ένας που λαμβάνω από την υπηρεσία μου είναι τόσο κουτσουρεμένος που μετά βίας ανταπεξέρχομαι στα έξοδά μου ως οικογενειάρχης. Παρακαλώ λοιπόν να ανασκευάσετε και να δημοσιεύσετε την απάντησή μου στο απαράδεκτο κείμενο του συνεργάτη σας που θέλω να ελπίζω δημοσιεύτηκε από αφέλεια και άγνοια και όχι από σκοπιμότητα. Φυσικά και δεν κατέφυγα σε καμία αρχή δικαστική όπως ψευδώς γράφτηκε σε άλλη ιστοσελίδα με την οποία δεν έχω επίσης καμία σχέση (http://piazzadelpopolo.blogspot.gr/2013/09/tarodopakia.html) αλλά σε περίπτωση που συνεχίσω να δέχομαι όχι πολιτικά σχόλια και κριτική αλλά συκοφαντίες για το πρόσωπό μου επιφυλλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου. Λάθη κάνουν όλοι όσοι ασκούν διοίκηση σε κάθε θέση, για την τιμιότητά μου όμως δεν δέχομαι ούτε μισή κουβέντα και αυτό το γνωρίζει όλη η Κομοτηνή. Καιρός να το μάθετε κι εσείς.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία και παρακαλώ να μη δεχτώ σχολιασμό για την απάντησή μου.

(Κατά την επιθυμία του αποστολέα σχόλια επισκεπτών για το παρόν κείμενο δεν θα γίνονται δεκτά)

Απάντηση από Τα Ροδοπάκια:

Δημοσιεύσαμε πιο πάνω την απάντηση γνωστού αυτοδιοικητικού της Κομοτηνής όπως και είχαμε υποχρέωση να πράξουμε. Σε κάθε άρθρο στα Ροδοπάκια καταβάλεται προσπάθεια και γίνεται έλεγχος ως προς την ορθότητα των γραφόμενων ώστε ακόμη και όταν η πολιτική κριτική είναι αυστηρή να μη θίγονται πρόσωπα και καταστάσεις. Αν όμως για οποιοδήποτε λόγο δημοσιευτεί κάποιο κείμενο που τυχόν περιέχει ανακρίβιες και λανθασμένες αναφορές (όπως και στην περίπτωση του άρθρου ΔΕΥΑΚ ΠΑΣΟΚ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ της 11ης Σεπτεμβρίου) δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να το αναγνωρίσουμε, να το διορθώσουμε δίνοντας τον λόγο στον θιγόμενο και φυσικά να ζητήσουμε συγνώμη αφού καμία κακή πρόθεση ποτέ δεν υπάρχει. Προπαγάνδα και συκοφαντίες στα Ροδοπάκια δεν θα βρείτε. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και όταν και εάν συμβούν τα διορθώνουμε αμέσως.

Ανταπάντηση του γνωστού αυτοδιοικητικού της Κομοτηνής:

Σας ευχαριστώ που τουλάχιστον σεβαστήκατε το απολύτως αυτονόητο, το δημοκρατικό μου δικαίωμα δηλαδή να απαντώ ως πολίτης σε ένα δημοσίευμα του μπλογκ σας που θεωρώ πως με θίγει. Θα ήθελα όμως να κάνω μία επισήμανση: στην απάντησή μου δεν αναφέρθηκα σε κάποια άλλη ιστοσελίδα ή σε άλλα ΜΜΕ προσωπικά αλλά ο σύνδεσμος που προστέθηκε στην απάντησή μου μπήκε από εσάς και όχι από εμένα. Δεν έχω σχέση ούτε με εσάς ούτε με άλλο μπλογκ και ΜΜΕ, σέβομαι τον ρόλο του Τύπου στην δημόσια ζωή του τόπου και πάντα είχα την δύναμη της άποψης σε φλέγοντα πολιτικά ζητήματα παρόλη την κομματική μου ταυτότητα η οποία είναι γνωστή σε όλους.